Pojištění má na starosti pojišťovací makléřská společnost PLATINUM Consulting s.r.o.
Kontakt pro hlášení a likvidaci škodní události:
Andrea Landsingerová – tel.: 725 958 684; e-mail: landsingerova@platinum.cz
Řešení pojistných událostí:
Oznámení škody
Oznámení o nové škodě zasílejte vždy na společnost PLATINUM Consulting s.r.o., následně zajistí nahlášení škody pojišťovně. Uveďte jim, prosím, vždy veškeré dostupné informace o události.
Řešení škodní události
Pro řádné posouzení uplatněných nároků je pojišťovně potřeba předložit příslušné podklady. Společnost PLATINUM Consulting s.r.o. vás vždy bude informovat o tom, jaké doklady jsou k řešení dané škody potřeba.
Ukončení škodní události
Po ukončení likvidace ověří společnost správnost vyplaceného plnění. O ukončení likvidace Vás PLATINUM Consulting s.r.o. bude vždy informovat.
Potřebné doklady
Konkrétní doklady se mohou podle jednotlivých typů škod lišit. Níže je uveden seznam základních dokladů, které jsou k jednotlivým druhům škod potřeba.
Cestovní a úrazové pojištění:
-
- oznámení škody úrazové pojištění
a) vyplňte formulář 05
b) požádejte svého lékaře o vyplnění formuláře Zpráva lékaře A
c) v případě trvalého tělesného poškození po roce od úrazu vyplňte s lékařem formulář 04 - cestovní pojištění (jiné než úraz)
a) vyplňte formulář 11
b) protokol policie, pokud událost řešila
c) doklad o pobytu v zahraničí (kopie letenek, smlouva s cestovní kanceláří apod.) - případné další podklady, které může pojišťovna upřesnit v průběhu řešení škody
- oznámení škody úrazové pojištění
Asistenční služby – cestovní a úrazové pojištění
Asistenční služby jsou poskytovány 24 hodin denně 7 dní v týdnu a slouží k bezprostřednímu řešení při problému v zahraničí – pomoc klientům v nouzi, usnadnění komunikace v zahraničním zdravotnickém zařízení apod.
Kontaktní údaje
Tel.: +420 244 463 875