Mostecký Autodrom během úvodního srpnového víkendu hostil další podnik ESET Cup Series a vůbec poprvé se tým Petra Fulína představil v nové kategorii GT3. Výsledkem několikaměsíčního úsilí nakonec byla dvě první a jedno druhé místo.
Proměnlivé podmínky jsou vždy testem sehranosti každé stáje, a tak to byl opravdový „křest deštěm“. „Byly to nové starosti, které ale tým nijak neovlivnily. V cestovních vozech jsme dřív nemohli pneumatiky nahřívat, tentokrát do hry vstoupil třeba i tento faktor, ale tým byl klidný a skvěle připravený a hned se nám dařilo správně trefovat nastavení,“ řekl k rozpoložení stáje během víkendu Petr Fulín. Tomu se během kvalifikací povedlo udržet chladnou hlavu a vyjel pole position ve své kategorii pro obě sprintové jízdy. V obou se udržel po startu na čele a hlídal si náskok až do konce, v neděli dokonce vyhrál i v absolutním pořadí. „Auto se chovalo konstantně a předvídatelně, měli jsme rychlost na suchu i na mokru, zkrátka ideální víkend,“ dodal Fulda.
Jeho syn, Petr Fulín junior, se v sobotu spolu s Jiřím Navrátilem střídal za volantem Audi LMS GT3 v rámci hodinového závodu Endurance. Konkurence sehraných posádek v kategorii i start ze čtvrté řady nakonec dvojici FULLINRACE ACADEMY nerozhodily a výsledkem dvojice Fulín junior – Navrátil nakonec bylo druhé místo ve třídě. „Kluci udělali během tří dnů velké pokroky a na to, jak málo jízd měli vlastně k dispozici, nebylo poznat, že si na auto zvykají. Závod odjeli skvěle, a navíc bez jediného šrámu na autě,“ ohodnotil výkon vytrvalostní dvojice šéf týmu. Ten nyní čekají přípravy na další klání, v plánu je jeden ze zbývajících víkendů šampionátu. Více už sám Petr Fulín: „Všem, úplně všem členům týmu moc děkuji. Nastavení, logistika, catering, všechno fungovalo na výbornou a moc jsme si to užili. Vypadalo to, jako kdybychom s touhle technikou jeli několikátou sezónu, což je samo o sobě velkým úspěchem. Teď na to budeme chtít navázat.“ Příležitostmi k tomu budou víkendy na Slovakia Ringu (24. a 25. srpna) a Brně (7. a 8. září).
(Zdeněk Míka)