Stáj Petra Fulína se ani v Rakousku nezbavila pomyslného prokletí. Sice se znovu podařilo vyjet body – Petr Čížek dokonce vybojoval pohár za druhé místo – ale technika stávkovala také a nedělní incident Carola Wittkeho přidělal mechanikům spoustu práce.
Rychlostní zlepšení oproti Hungaroringu se projevilo solidními časy v kvalifikaci, kdy se Petr Čížek i Carol Wittke dostali mezi nejlepších pět jezdců. Sobotní závod tak zcela právem vzbuzoval u týmu velké naděje, ty se ovšem podařilo naplnit jen z poloviny. Wittke totiž musel po problémech s palivovým čerpadlem odstoupit a jedinou radostí tak bylo Čížkovo druhé místo v cíli. Bohužel, výčet pozitiv druhého podniku TCR Eastern Europe tímto končí.
V neděli se totiž oba jezdci museli prokousávat startovním polem, neboť Wittke startoval vzadu a Čížkovi po otočení roštu připadlo osmé místo. „Měl jsem perfektní start, ale když jsem se dostával na úroveň jezdců přede mnou, ti se začali sjíždět k sobě a musel jsem zvolnit. Místo posunu z osmého místa na šesté jsem tak klesnul na třinácté,“ popsal start mostecký pilot. Čížka poté trápily brzdy a po restartu závodu, kdy na trať po kolizi Wittkeho se dvěma soupeři vyjel safety car, se dokázal posunout už jen na osmou příčku. „Měli jsme smůlu. Mě může těšit alespoň pohár ze soboty, ale kdy vidím, co se stalo s Carolem, nedá se slavit. Je to tak padesát na padesát,“ dodává k víkendu Petr Čížek, který se v součtu posunul na čtvrté místo mezi jezdci.
Čtvrtá příčka patří také týmu FULLINRACE ACADEMY, ačkoliv šéf stáje Petr Fulín neskrýval rozčarování z průběhu víkendu: „Je fajn, že od tréninků jsme měli rychlost, ale tu musíme přetavit ve výsledky. Odstoupení bolelo a ještě horší byla neděle, protože opravy Carolova auta půjdou do desetitisíců eur. Přiznávám, že čekání na Polsko bude dlouhé.“ Další zastávkou v kalendáři je právě polský okruh Tor Poznaň, kde se jede za tři týdny.